Lördag eftermiddag.

Tog lite sovmorgon idag, kändes som det behövdes =)
Varit in till pappa en vända med lite smörgåstårta, så han har
något gott att äta ikväll.
Sen var jag och hälsade på Marita idag och kollade på nykomlingarna,
små lurviga, mjuka kattbebisar =D
Mina 2 flickor hade fått fler syskon, en kull på 4 stycken igen.
Oj oj...nää dom var inte alls nå söta...Ooh nej!!
;o)

Nu snart ska jag sätta tänderna i min goda smörgåstårta igen,
har inte ätit nåt idag ännu, så det är väl dax nu då.
Sen har jag inget planerat, får se vad jag känner för och har ork till.
Känner mig rätt trött och seg idag, vet inte vad det är.
Blir väl så ibland bara.
Får önska er en trevlig lördag kväll!

Vad ska Ni ha för er för skoj, en kväll som denna??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0