Kväller och trött

Nu så har jag stökat klart för idag, varit in till Mora till pappa.
Sen hem gjorde mat, diskat och dammsugit en sväng.
Och nu har jag tänt en massa värmeljus här och det är såå
mysigt och med en cider bredvid.
Lite avkoppling ska jag väl ha   
Nu vet jag inte om det blir så mycket mera idag, att göra
alltså. Nu tänker jag bara slappa och se om det är nåt på
" dumburken " Men, det lär väl bara vara strunt som vanligt.
Kanske ska stoppa i nån DVD och kolla på... 
Får väl se vad jag finner på att titta på, har väl en del att kolla in
om det skulle vara så. Jag har iaf samlat klart på " Clintan "
Som funnits med → Expressen ←  varje fredag, så nu är den samlingen
komplett. Kul för jag gillar " Clintans " filmer, iaf dom western filmerna,
helt kung och han är ju såå cool 
Det är 26 filmer i samlingen nu, så jag har och göra om det skulle
bli tråkigt nån dag, blir sjuk eller liknande. Då är det bra att ha
några filmer att plöja igenom.
Jag såg föresten en kalasbra film för nån vecka sen med " Clintan "
 Gran Torino
Har inte sett den innan och den var helt klart sevärd

Önskar er en trevlig fredag kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0