Krya på dig Antti

Hoppas han kryar på sig och inte får några men av detta.
Är fortfarande ingen LIF - fan, men detta är ingen trevlig
händelse. Det tycker nog ingen idag, oavsett vilket lag man
än håller på i hockey.
Jag är MIKare i själ och ♥ men så här får det väl ändå inte
gå till? Nåja vad vet jag om regler hit och dit,
men det kan då inte vara " regelrätt " att tacklas så där våldsamt,
så resultatet blir detta hemska?!?
Hockeyexpressen ←

Står ju även att läsa i
Aftonbladets Sportblad ←

~ ~ ~ ~ ~ ~

Idag har jag varit i stugan och rensat lite i köket där.
Pappa var också där och fixade lite.
Nu är jag trött och seg i huvud och kropp, blir yr av alla grejor
som dyker upp överallt, när man väl börjar titta i allt.
Ska verkligen bli skönt när allt är klart så man får koppla
bort en stund och vila över sommaren.

Imorgon blir det inget särskilt, ska in till mora och äta med
pappa. Sen hämta ut mitt nya värme element till fåårrden =)
Sen köpa nya batteri - kabel- mojänger...haha
Ja, dom man sätter på batteripolerna =)
Kan ju f*n inte komma på vad allt heter jööh.
Sen vet jag inte så mycket mera...det är ju Min dag imorrn ( sägs det )
17 / 3 blev jag tvingad ut i den här världen, hmm...
Har ingen större lust att göra något märkvärdigt heller,
inte nu iaf, när inte lilla mamsen finns mer ='(
Till helgen kanske det blir nånting att stoppa i huvet...
Ja, både i fast och flytande föda möjligen ;o)
Det visar sig till helgen.

Nu ska jag ta och hänga lite tvätt...2a maskinen för idag.
Sen blir det nog snart sängen, skulle jag tro.
Har gjort hemgjort potatismos och ugnsstekt falukorv ikväll
Det var gott det =)
Gjort en låda till pappsen också, så han får lite hemgjord mat.
Brukar göra extra så han får också,
måste ju rå om lilla pappa nu och se till så han får i sig
ordentligt med mat nu.
Blir lite dåligt med det annars för han lagar ingen mat,
köper mest färdigt och värmer, om inte jag kommer med mat då.
Bonäs - catering ( rätt stavat ?? )
Säger godnatt till er nu, sov så gott.
Och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: dorran

får gratulera på din dag..hoppas solen lyser i bonäs oxå:)

2009-03-17 @ 08:52:28
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0