Jahapp...

Sådär ja nu börjar det dra ihop sig i vädret, mulnat på nu på
eftermiddagen och det blåser fiskallt ute " brrr "
Hatar blåst och kyla >(
Varit in till Mora en sväng och ätit med pappa, handlat lite,
och strosat runt lite  på kapp ahl mm...
Nu hemma, fick lov göra lite kaffe jag blev så trötter så jag höll
på att somna till här. Huvudvärken ger sig inte heller " mummel ".
Vill INTE bli sjuk =( fy fy!!!

Jaha så tog jag nån bild igår ( före ) frissan,
och efter ( idag ) för jag orkade inte igår.
Ser tämligen astrött ut på bilden igår, för jag var superduperastrött
igår, inget piggare idag heller...men har jag lovat så har jag ;o)
Inga bra bilder alls, förstår inte vad min kamera gör med mig,
jag ser ju helkonstig ut =(
Ser inte alls ut sådär IRL, tycker jag inte...
Nä nog svamlat om det!

Före klippning;  Efter klippning;

Det ska väl vara jag de där då... =/
Usch!

Nähej nu tror jag att jag ska göra nånting nyttigt här...
Sitter jag ner en stund till så somnar jag väl,
ska se om jag finner något kul att pyssla med en stund.

Vad ska Ni pyssla med ikväll då??
Ha en trevlig och mysig fredagkväll ♥
Vad ni än ska hitta på,
K R A M


Kommentarer
Postat av: Kjelle

Gokväller!



Va e dedära för tocke tokprat?

Du är ju lika söt som alltid...;-)

Ha en härlig helg...hoppas skallebanken ger sig iväg.

Själv har jag väl sådan i morron...krogbesök på schemat ikväll...så Skål Tamjfan!

Kram

2009-03-27 @ 18:00:24
Postat av: Kicki

Svar till Kjelle

Tack vännen =)

Önskar dig detsamma, och hoppas du får kul ikväll, vilket jag inte tvivlar på ett dugg ;o)

Kram på Dig

2009-03-27 @ 18:11:04
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0