Hej och hå..

Måndag igen då, shit vad det går undan.
Var lite opigg igår pga att det blev lite fest i lördags, hehe,
oplanerat, men skoj. Så igår var jag supertrött och seg.
Låg mest i soffan och slöade, datorn vart inte ens påslagen.
Hoppla...

Idag är det bättre, ska in i duschen sen städa undan lite,
sen lär det väl bli och ut och kolla om jag ser någon bil
på parkeringen, snöa som tusan igår =/
Då har dom säkert plogat parkeringen så det är en sån
där hög snöplogkant bakom bilen...pust...
Här utanför är det inte skottat *grrr* morastrand -
dom jag hyr utav, har inte varit här och skottat...ännu.
Jag ska inte göra det nu igen, ingen annan som hyr här
skottar ALDRIG här ute...sååå himla slött.
Jag har tröttnat på att jag gör det jämt, ingen som tackar
mig för det...näpp.
Så nu skiter jag i det, ärligt talat!

Senare ska jag väl kanske in och handla lite igen,
sen blir det nog kanske inte så mycket mera idag...
tv - kväll ska väl titta på CSI kl. 21 som vanligt.
Det är superbra tycker jag, och spännande.
Nähepp, nu väntar duschen...
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0