Hej hopp och pust...

Jaha, då har jag varit och gjort slut på lite pengar igen då " blääh "
Kostar att ligga på topp ibland ;o) haha...
Handlat allt nu till smörgåstårta...mmmm så gott det ska bli...
Hoppas jag =/ hehe, man vet ju aldrig =p
Blev ju inte så värst farligt iaf, runt 600 :- slutade notan på,
Jag hade då räknat med minst 1 000 :- så jag är rätt nöjd ändå =)
Nu är det proppfullt i min kyl, men det ska ju göras iordning
imorrn, så då blir det bara en färdig tårta där inne.

Nu blev jag helt matt i knopp och kropp, jobbigt att handla
och hålla koll på allt man ska ha.
Men så perfekt och bra med självscanning =)
Jag klara mig från att behöva plocka upp allt ur kassen idag iaf,
tur det när det var så mycket grejor, hade 2 fulla kassar.
Inte så kul att plocka upp allt igen när man väl packat i allt.
Har bara hänt ett fåtal ggr jag fått ( o ) turen att bli utvald
av datorn och plocka upp allt igen.
Känns lite skämmigt ibland, men det är ju bra iaf,
för det finns ju säkert en del som " fuskar "
Skulle jag aldrig våga göra...fy så hemskt och dumt...

Nähe, nu ska väl jag ta en dusch tror jag, sen ska jag iväg
bortibyn och kolla på hockey en sväng...
Ha en bra eftermiddag och kväll!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0