Godmorgon

Lördag idag sovit ganska bra inatt iaf, skönt.
Fikar lite nu, sen ska jag nog åka en sväng, tror jag.
Igår beställde jag iaf ett värme element till fåårrden,
ska komma på tisdag, troligen.
Ska bli skönt att få värme i den, är bra att ha ifall det
blir lite kyligt nån kväll / natt, också om det blir sådär
rå - fuktigt som det gärna blir fram på morgontimmarna.
Sen ska det fixas nya plus och minus kablar till batteriet,
kan också vara bra.

Fick för mig igår att jag skulle testa och leka lite
med smink igår, ganska så svårt det där.
Men övning ger färdighet, så jag får öva och öva på det.
Frisyrer är också kul att leka med, och har man lite långt
hår, så går det att göra en massa kul olika.
Men även där...öva, öva, öva...
Men ska bli riktigt kul till sommaren och få göra sig
iordning, och fixa till lite 50 - 60 tals utstyrsel.
Det är bara roligt.
Ååå jag var på kapp ahl igår och såg en sån fin kjol,
svart och vit - rutig med ett svart brett skärp till.
Otroligt snygg, men pengar fattas mig =(
Så jag har nog inte råd att köpa den...hur mycket jag än vill ha.
Är tokig i svart / vit rutiga saker, det är snyggt.

Nähe, nu ska jag ta och klä mig och åka en vända snart.
Men ser nu att mina blommor behöver min uppmärksamhet,
dom börjar se lite ledsna ut här...stackars...
Vad ska ni pyssla med idag då??

Ha en bra dag, iaf.
♥♥♥

   


Kommentarer
Postat av: dorran

snygg frissa..passar bra i forden i sommar:)

2009-03-16 @ 20:22:04
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0