Go´ kväll da

Varit en sväng till pappa idag, sen var jag och handlade
och strosade runt lite på eftermiddagen.
Sen hem och städa och plocka lite här och där...
bara samlar på hög och bara samlar damm.
Dusch och fix efter det, blev inget speciellt med nån
frisyr eller så idag, hade bara inte ork, provade en del,
men inget blev nåt bra, så det blev bara som vanligt...

Ätit har jag, gjorde bakad potatis med skagenröra,
det var gott. Sen har jag bara suttit vid datorn och filosoferat,
surfat runt och kollat in lite 50 - 60 tals prylar.
Fastnat där jag, finns så mycket skoj man kan göra och
fixa med så...får kolla lite på marknader i vår / sommar
och hitta nåt kul att ta på sig kanske.

Om några dagar ska jag visst fylla år också...
Men jag känner mig inte alls upplagd för sånt just nu.
Vad då...? Utan lilla mamma...?!
Nääe, usch...jag tror jag flyr härifrån, orkar bara inte
göra något kul då.
Känner inte alls för nåt sånt överhuvudtaget, tänkte jag
skulle göra en STOR smörgåstårta till nästa helg.
Men va f*n...har inte lust med det alls, mamma är ju
inte med ='(
Jag saknar min mamma såå, inget kul alls det här.
Första året, allting är UTAN mamma.
...blääh...

Nä fy, vad less jag känner mig just nu.
Tror jag ska gå och lägga mig under täcket och gömma
mig resten av den här dagen.
Känner mig trött och slut, finner ingen ork och ro i
kroppen just nu, vill bara bort från allt.
Godnatt, där ute, sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0