Go´ eftermiddag

Hejsan hoppsan vad trevligt att åka inne i Mora igen
UTAN alla dessa köer =)



Riktigt nice alltså ;o)
Skönt att åka och handla också, inte alls så mycket folk
i farten som förra veckan, också riktigt nice =)

Var och hälsade på fåårrden också ♥
Tror den blev glad när jag kom och klappade om den lite ;o)
Den såg ut att längta efter att få ut och röra på sig nu,
och sträcka på sig och få luft.
Vad jag längtar efter att få ta ut den nu, men man tappar
sugen av att komma ut och se all denna snö som bara
vräker ner >(



Tar det Aldrig slut???
Ser inte så ut iaf, men men, det ska väl ner innan det
kan bli vår på riktigt, antagligen.
Bara att tacka och ta emot och se glad ut =/
Not...

Nu ska jag gå och sätta igång en tvätt, känner mig lite
lätt pömsig idag " gäspar "
Skyller på vädret, det är vädrets fel



Ha en trevlig eftermiddag och kväll,
får väl se om det blir nåt mer skriva idag...
Kram, Kram.



♥ ♥ ♥

=)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sååå skönt nu när skid-idioterna har lämnat Mora, de flesta iaf.... Så vi får tillbaka Mora som det är och SKA vara.... =)

Coola katter du lagt in =)

Blev så rädd för den sista så jag fick lov att skriva.... hahaha... nej då..

Jag är riktigt riktigt trött på denna snö nu....

Den får gärna försvinna nu, typ imorn.... =)

Jag vill ha vår!! Kom på att jag beställt besiktningstid till min mc.... 29 april.... Hoppas snön är borta då... Eller iaf att vägarna är rena, för jag ska till Rättvik....

Ha de så bra och jag väntar på ditt sms =)

Ska du me ut o gå på onsdag kl 18 ?

De är jag o en tjejkompis, Stina.....

Kram på dig!

2009-03-02 @ 22:44:14
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0