Fredag

Jahapp, då var det fredag igen då...jixes...hinner inte med =/
Jag sitter uppe alldeles för länge på kvällarna,
nattuggla som jag är, hehe....
Igår satt jag här och surfade, som vanligt, och hittade en
ny sida med smilysar  Jag är galen i dessa små figurer,
men jag tycker dom är roliga att använda sig av.
Då kan man ju visa sina känslor lite mera,
jag vet att alla gillar inte när det blir för mycket bling - bling
på sidorna, men jag är rätt sparsam, tror jag...
Men gillas det inte så skriv gärna och tala om det isåfall,
jag tål att höra kritik och blir inte arg eller ledsen för det

Jaha, idag händer det nog inte så mycket, tror jag.
Ska duscha sen in till pappa en vända och se hur han har det.
Igår var jag och handlade och solade, så idag ska jag ta
det väldig lugnt
Imorrn lördag ska jag, pappa, moster och morbror
med respektive, gå ut och äta lite på china.
Mysigt ska det bli
Det blir på eftermiddagen, sen på kvällen vet jag inte vad
jag ska hitta på. Får väl se vad som faller mig in,
kanske ta nån cider och bara koppla av i min sköna,
fina nya soffa, som jag är såå glad över
Önskar bara att jag hade några rum till, ett riktigt sovrum,
ett riktigt kök, och ett riktigt vardagsrum med öppen spis.
Ååh så mysigt det skulle varit, då hade jag myst i allra
högsta grad och mått ganska bra.
Jag trivs inte alls här i den här skrubben mer, jag bor alltså
på ca 41 kvm och har så gjort i 11 år i år, till och från.
Snacka om compakt living...suck...

Nåväl, hade jag bara haft ( turen ) att få ett fast jobb,
så hade jag nog haft ett litet hus vid det här laget,
med ett STORT garage  hehe...
Bilgalen som jag är och eftersom jag nu är stolt ägare
av en egen amerikanare, så älskar jag att vara i ett
garage och pyssla med bilar.
Det har alltid varit mitt intresse, det här med bilar och
amerikanare, och kommer så att förbli.
Det är mitt liv, och jag älskar det.
Jag har även varit MC åkare en gång i tiden, och ägde en
egen Triumph 650cc chopper, en GUL sådan.
Haha, ja den var riktigt häftig, övningskörde bara för jag
TÄNKTE ta MC - kort. Men det blev aldrig av...
Tur...kanske...Nu för tiden vill jag helst vara på 4 hjul,
känns tryggare så
Men jag ogillar inte MC för det, men det ska vara
engelskt eller amerikanskt, så klart!
Nåt annat gillas inte, nääe fy fy.
Inga riskokare här inte

Nähe, nu ska jag ge mig in i duschen, sen iväg en sväng.
Blir väl en tur på stan också tror jag...får väl se vad man
hittar på idag. Det är på nollan ute idag, så det känns
som det kan vara lite halkut väglag.
Får se om jag kanske får för mig att promenera
eller hur jag gör. Tror inte det, men det visar sig...
Ha nu en riktigt skön och bra fredag, Och helg.
Vad ni nu än ska hitta på för skoj?



Sexy Comments & Profile Graphics

♥ K R A M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0