Fredag 13e

Jahapp, så var det fredag 13e igen då, var det ju förra
månaden också.
Idag ska jag inte göra nånting, ska bara in och handla
lite, tanka bil och så.
Sen hem och se om jag orkar stryka nån av klänningarna
jag släpa hem igår, får se om jag har lust eller inte.

Jahapp, ikväll börjar kvalet i hockey. Ska väl se om jag
åker borti byn och kollar in det, får se hur det går för
lagen som är med.
Lite spännande ändå, trots att vi inte är med, tycker jag.

Inatt har jag haft en massa konstiga drömmar och vaknat
flera ggr, igen. Trött som ett as idag också.
Och trött på all jäkla snö, men det är iaf lite varmare idag.
Står på noll just nu, hoppas det snart blir några plus grader
och sol, så snön försvinner nån gång.
Vill att det ska vara så där fint med solen som värmer,
och det droppar från taken, då är det vår.
Men vi kommer dit snart, det går fort när det väl börjar.

Nää, nu ska jag in i duschen och sen in och handla.
Vad ska ni hitta på för skoj i helgen då??
Själv har jag inget planerat alls, tar dagen som den kommer.
Gör vad jag känner för just den dagen.
Ingen idé att planera, blir iaf inte som man planerat, oftast.
Ni får ha en trevlig fredag och...
♥ Var rädd om Er!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0