Fredag

Då så var det fredag igen, varit uppe sen 8 ungefär, fikat
och duschat, snart ska jag väl göra det sista på smörgåstårtan.
Höll på hela kvällen igår och dona med den där,
tog sin lilla tid, och krångla skulle det också förtås...
Nä, inget allvarligt men höll på glömma saker mm.
Bilder på denna skapelse kommer väl senare =)
Få e vad ni tycker om den då...

Nu ska jag fixa mig själv och invänta pappa som kommer
redan vid 1 idag. Sen kommer Ove o Marita med tjejerna och
ev " Mommo " =)
Ska bli trevligt med besök och få tjattra om ditten och datten.
Så nu har jag inte så mycket tid att sitta här idag...kan vara
skönt det också, slippa datorn ett tag ;o)

Vad ska Ni pyssla med för kul idag då??

Ha en bra dag!
♥ Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: dorran

hej! i dag ska jag städa..fast jag börja me att göra två sockerkakor å kärlkeksmums:) fast nu lär jag väl städa i alla fall...

hoppas du får en bra dag!

2009-03-20 @ 11:23:41
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Katarina

Vad har du i smörgåstårtan.

Skall själv äta en i kväll med tonfisk i.

Ha det så gåååååååttttttt

2009-03-20 @ 14:25:48
Postat av: Marita

Hej vännen!!

Tack för den jättegoda smörgåstårtan o en trevlig stund. Ha en bra kväll o helg. =)

Puss o Kram

2009-03-20 @ 18:55:47
Postat av: Kicki

Svar till Marita

Tack själv för en trevlig eftermiddag =D

Hoppas ni kommer fler gånger!

Puss o Kram ;o)

2009-03-20 @ 19:24:51
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0