Finväder

Idag skiner iaf solen så fint, jag är hemma idag för jag är såå
himlans trött. Natten har varit allt annat än bra, sovit asdåligt
igen, och det är troligen månens fel *surar*
Det är väl fullmåne och då får jag svårt att sova, suck.
Har ingen ork till nånting idag, har pysslat lite här hemma nu,
städat köksfläkten bl a. Duschat, gjort mat och diskat,
nu är jag så trött så jag kan stå och sova, näst intill.
Tror faktiskt jag lägger ikull mig en stund på soffan
och tar en power - nap *gäspar stort*

Bilen kommer hämtas senare för den ska fixas i styrservon,
den läcker som ett soll, och det är för dyrt med ATF - olja,
och jag har inte råd att köpa sånt var och varannan dag.
Så det blir inget mora idag för mig, ingen ide,
jag tar rensning imorrn, då är jag kanske piggare också.
Blir stressigt annars om jag ska passa nån tid att åka hem
med bilen, så det blir en hemma dag idag.
Skulle egentligen passat på att ta en promenad nu när solen
skiner så fint och fåglarna kvittrar och har vårkänslor,
verkar det som. Men jag känner mig så trött och slut så
jag låter det vara idag, får se när jag vilat en sväng vad jag
känner för då.

Återkommer nog senare igen, hoppas ni har en bra dag,
där ute, och att solen skiner även på er =)
Hej svejs, för en stund.
*vinke vink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0