En timme borta

Det känns att man tappat en timme idag, dagen gick så fort idag.
Har sovit nån timme i soffan, för jag var så trött.
Nu har jag nyss ätit och känner mig lite piggare iaf.
Men nu är det ju kväller, vad ska man nu göra...??
Känner att jag vill göra något nu, men vet inte vad.
Nu är det bara 2 dagar kvar av mars månad också, sen är vi inne
i april, vad ska hända då tro?
Kommer våren då? Blir det något varmare så snön försvinner?
Ja, det återstår att se vad den " luriga " månaden har att erbjuda...
Vad tror Du??

Jag vill ju iaf tro att det kommer bli varmare snart och snön
försvinner och våren knackar på och vill komma in i våra liv.
Det känns så nu, eller också är det bara en önskan,
för nu är jag så trött på den här vintern och vill ta ut min Ford
och pyssla med den.
Nu när jag köpt så många nya grejor till den, så vill jag få det
på plats och se så allt funkar som det ska, innan säsongen
kommer igång på riktigt...helst vill jag ta ut den NU!
Men jag får hålla mig till tåls ett tag till...länge till, känns det som.
Tycker det går så sakta ibland som om allt stog stilla helt,
händer ingenting nånstans, jag vill ut och ha kul och träffa
en massa trevligt folk och se på fina bilar.
Det är livet det =)

Nähe, tro om jag ska ta och hitta på nåt...vet bara inte vad...?
Ska fundilera en stund få se vad som faller mig in att göra.
Ha en bra söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0