Eftermiddag

Varit in till Mora och ätit med pappa, sen på bildelar och
hämtat ut värme element till fåårrden.
Men det var ju inte lika som det gamla som satt i så klart =(
Så det får bli lite urkapning där det ska sitta, så ska det väl
funka, antagligen har dom satt i nåt i Californien bara
för det skulle sitta nåt där...i hålet för elementet.
Knasigt och märkligt...
Jaja, dom vet väl vad som ska vara och inte...jag är inte
så kunnig i allt sånt där.

Det blåser storm ute, inget kul att vara ute nu alls =(
Men solen skiner så fint ändå.
Man får hålla i frisyren så den inte blåser bort, alltså ;o)
Blev trött nu sen känns det lite konstigt att fylla år
när inte lilla mamma är med ='( inget kul alls.
Men...det går väl över tids nog, värt nu så här i början med allt.
Dagen är snart till ända iaf, ute kan man då inte vara.
Så det blir nog lite slö och slapp i soffan snart,
har inget mer på schemat idag så nu blir det lugnt.

Imorrn ska jag handla till att göra smörgåstårta till helgen,
får se vart den summan slutar på...ojoj...
Jag brukar göra en stor på en gång, när jag ändå är igång.
En sån där platt ugns - plåt blir full och ganska så hög.
Med massa gottigottgott på...fotar väl den sen då det
är klart. Har inte gjort sån på åratal och det är sååå
kul att grejsa och garnera och göra lite dekorationer mm.
Fantasin får leka med det nu fram till trosdag då jag ska
förbereda, sen garnerar jag med allt på fredag.
Ska stå och dra i sig under natten, då blir det kladdigt
och gott ;o)

Näe, nu ska jag nog göra en kopp varmt kaffe
känner mig lite frusen och seg nu.

♥ - ligt TACK Marita med familj för hälsningen
jag fick i radion idag =D


♥ KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0