3e dagen huvudvärk

Vaknat med huvudvärk idag igen =(
Nu är det något fel, jag brukar inte ha ont i huvet, suck.
Nån förkylning på G? Usch jag har ingen tid och lust att bli sjuk nu.
Känner mig trött i hela kroppen och värk i nacken och axlarna,
inte bra det här inte...
Men men, det går väl över...nån gång...får jag hoppas =/

Idag skiner solen, det ser härligt ut ute.
Enligt vädret på nyheterna igår så skulle det komma in snö
inatt, och skulle bli snökaos.
Hoppas inte det för nu räcker det med snöandet, faktiskt.
Det visar sig om dom har rätt.
En bra väder sida som brukar stämma rätt bra är:
yr.no ←
En norsk vädersida, skriv in din kommun överst sen på sök,
så kommer väder för 3 dagar fram.
Där ser jag nu att snöväder kommer in senare idag =(
Suck, suck, suck...och blääh, blääh, blääh!!!

Nåja inget att göra åt, bara tacka och ta emot.
Ner ska det, tydligen...
Nu ska jag fika lite sen in i duschen få se om jag piggnar till
nånting idag, känner mig lite mosig i kroppen.
Men hoppas det inte är något så man blir liggandes i
flera dagar, det orkar jag inte med.
Ha en bra fredag!
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0