Längesen nu...

Det har varit mycket på sista tiden, hjälpt pappa flytta ur lägenheten
och det var inte en dans på rosor inte.
Tyckte jag packade och packade och rensade och rensade,
och grejorna tog aldrig slut, tyckte vi.
Mamma har samlat på allt...
Nog om det!
Klart nu i alla fall, och så hade vi urnsättning på mamma den 29e maj,
det var jobbigt mitt i allt flyttande. Men nu så har vi satt punkt där i alla fall.
Nu väntar det en rejäl urrensning i stugan, där pappa nu ska bo
i fortsättningen. Så än är det inte slut...på saker = (
Har hållit på från morgon till sena kvällen i flera veckor så jag har varken
ork eller lust att skriva här eller där...
Har knappt haft tid med mig själv i allt detta kaos, har kännt mig otillräcklig
både för mig själv och andra. Men nu ska det väl vara bra ett tag iaf.

Sedan har det ju varit en och annan cruising nu också,
senast i lördags var jag i vansbro på cruise = )
Det var i alla fall kalaskul, jag och 3 brudar till, så himla skoj det var.
50 - tals klädsel också förstås ; )
Blev inte så många kort tagna synd nog, men det var ju fullt upp
med annat hehe...

  

  



På lördag är det dax igen att åka på en träff på Mora.
Vi ska åka på gågatan alla finbilar, är det meningen.
Träff börjar klockan 18 tror jag med grillning på kajen,
sedan blir det cortege ( stavas? ) runt mora och in på gågatan.
Skall bli skitkul att få åka på gågatan, haha, inte alla dagar man får göra det ; )

Idag ligger jag lite lågt, är trött och seg idag, så jag tar det allmänt lugnt.
Blir nog en lugn hemma dag idag, pyssla med nåt här hemma.
Hoppas ni har en bra dag!
Tjingeling så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0