Trött & slut

Svårt att somna på nätterna, känner mig som jag vore överkörd
av en ångvält ungefär.
I söndags träffade vi prästen, prata lite och så inför torsdag.
Allt revs upp igen, och jag har inte haft inspiration att skriva.
Tisdag idag, onsdag imorrn...sen så...sker det ='(
Börjar kännas nu, tungt och jobbigt, ett sista avsked av lilla mamma.
='( Min älskade goa lilla mamma ='(
Usch, jag vill inte, vill att mamma ska vara hemma,
jag vill bli kramad av Min mamma, sådär gott som bara hon kan.
Går ju inte nu...aldrig mer... ='( ='(
Ååå vad jag saknar Min mamma.

Men men, vi kommer väl igenom den dagen också, på ett eller
annat sätt, även om det blir mycket tungt för oss alla.
Man gör väl det ändå, trots allt.
Ska försöka skriva ihop något till minnesstunden efteråt,
om jag orkar. Tänkte en massa inatt innan jag somna...
Men nu har jag glömt =( typiskt.
Får nog lov att ha penna & papper i sängen och skriva ner mina
tankar direkt då jag kommer på dom, kanske...
Lägger nog in det här sen, efteråt, om jag finner på något
som passar.

Nu ska jag nog bädda ner mig i soffan under täcket,
jag fryser som 17 just nu.
Har varit ute idag, hjälpt pappa skotta snö i stugan mm.
Sen har jag varit ute och gått med mina stavar också
ikväll Hej å hå, vad duktig jag var då ;o)
Snöat en massa igår och idag också, så nu blev det fint
ute igen, ljusare och känns lite bättre på så vis.

Ha en skön kväll alla.

♥ Kram, Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Nanne

Massor med tröst- och styrkekramar från mig!

2009-01-21 @ 12:17:25
URL: http://anelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0