Tråkigt...

Haft pappa här på mat idag =)
Trevligt, så fick han lite mat och nå annat en stund.
Gjorde en god gratäng på fläskfilé och en sås med massa gott i.
Cantadou ost 4 peppar, dijonsenap, grädde, grönpeppar mm
och potatisgratäng till det. Gott gott sååå.

Men nu så sitter jag bara här och har tråkigt, lite sådär.
Tänker och funderar en massa på allt möjligt.
Saknar mamma en massa, mycket tankar kring henne nu
och sådär som det är nu.
Saknar en vän som bara tystnat sådär plötsligt och jag
vet inte varför =(
Nu när jag behöver det som mest, så blev det bara tyst.
Det är såå fruktansvärt tråkigt och jag blir såå ledsen
när nån gör så, inte ett ord bara helt tyst.......................

Jajja, jag var väl inte värd det då =(
Kan inte se det på annat vis just nu, när man inget får veta
vad som vart fel, eller varför...
Skit i´t då!!!
Hoppas "du" hade roligt en stund då.

Veckan har bara gått och jag har inte haft varken lust eller
ork att skriva här, är helt vimsig i huvet, vet knappt vad det är för dag.
När jag ska göra nåt så blir det bara fel, jag ställer saker på fel ställe,
vimsar runt som en yr höna här och där.
Flyttar saker än hit än dit, får vara glad om jag hittar hem... =/
*S*
Är totalt borta ibland, blir man sån i sånna här lägen,
då man har sorg och så???
Blir lite rädd ibland när jag är sådär vimsig...
Altzheimer light (hur nu det stavs??) kanske ???
Lite tidigt för det nu va? Eller kanske inte.
Lite mycket att fixa med nu också, så det kanske är därför.

Vill bara ha sommar nu, men det blir iaf ljusare och ljusare nu,
det märks, det är ljusare längre och längre.
Skönt att gå mot ljusare tider, snart kan jag ta ut min "darling" igen
(forden alltså) Få njuta av V8 :an och bara vara =)
Skönt det ska bli, något att se fram emot iaf.

Nä, ska väl ta och slöa lite kanske, kolla runt lite på datorn
och se om jag finner något intressant att läsa.
Ha en skön helg, och var rädd om er!

♥ K R A M ♥


Kommentarer
Postat av: peter

se det så här.... din så kallade ``vän´´ förtjänar ingen som är så bra som du... :)

2009-01-17 @ 12:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0