Tack till Er

Tack, mina vänner för värmande kommentarer i förra inlägget "Tomt".
Det värmer verkligen i denna tid som är fylld av sorg
och saknad, efter min kära Mor.
Vänner är det finaste någon kan ha, och jag är stolt över mina vänner.
Tack för att Ni finns!

Dagarna går, en i taget, mycket tankar i huvet som far runt som
karuseller varje dag och natt, svårt att somna på nätterna.
Kan inte riktigt ta in vad som hänt, egentligen...
Känns så konstigt allting, Jag har Ingen mamma mer :'(
Mamma, som alltid funnits där för mej, i sorg och glädje,
till hjälp och tröst när det varit svårt och jobbigt för mej.
Allting gick för fort, tycker inte jag hann med riktigt,
ändå var jag hos henne varje dag till hjälp med diverse sysslor
sista tiden, jag gjorde nog mer än de som jobbar där hon var...
Mamma, Vad jag saknar Dej!

Jag känner mig bara yr i huvudet, så mycket nu så jag mår illa...
...nästan...
Så mycket att ta tag i nu efter helgerna, julafton var ju ( not so funny )
Första julen utan mamma :'(
Men vi gjorde så gott vi kunde, jag o pappa.
Åt lite gott och så, ja det vanliga stuket, sill å päror, sylta o julskinka,
prinskorv o köttbullar o bla bla bla...
Vi tog oss igenom den dagen, trots allt, måste ju ändå.

Nåja, efter regn kommer sol...sägs det.
Och det är bara att hanka sig igenom detta...ett måste bara.

♥ Var rädd om Er ♥
* ~ K  R  A  M ~ *




Kommentarer
Postat av: Sol madda

Hejsan och tack så mycket ! är jätte skönt att han äntligen är här nu. Men min mage är så tom, känns som om nått saknas...



Tråkit med din mamma ;(

Hoppas att det är okej med er !

Ta hand om er nu , å stå på er. vet hur det känns att förlora någon nära.

Kram från oss i venjan...

2009-01-05 @ 16:55:10
Postat av: Nanne

Tänker på dig!

Sänder massor av styrke/tröstkramar

2009-01-06 @ 11:46:34
URL: http://anelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0