Sovit urdåligt

Inatt kunde jag inte somna, låg bara och funderade en massa,
och jag var ledsen. Tårarna bara kom, gick inte att somna alls.
Igår vart det bestämt datum för mamma, nästa torsdag 22a
blir det begr.gudstjänst ='(
Då har det gått en månad precis sen hon somnade ifrån oss.
Jag började även plocka och greja lite där hemma hos dom,
börjat rensa lite smått här och där, måste ju börja nån gång.

Det är lite mycket nu, i min skalle, kommer jag att orka med allt?
Det är väldigt jobbigt, så klart, mycket att fixa med och så.
Men det går väl, en dag i taget...

Ska fika nu sen in till mora igen och fortsätta min rensning,
en stund iaf, får väl se om jag orkar med och hur mycket.
Tar det lugnt, hinner väl...

Ha en bra dag!
*KRAM*


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tänker på dig/er!

Skickar massa styrkekramar till både dig o din pappa.

Kramar om

2009-01-13 @ 11:19:32
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Marita

Tänker på dig...Hälsa så mycket till din pappa oxå.

Hoppas vi syns imorrn. HEJA MORA IK!!!!

Puss o Kram vännen

2009-01-13 @ 16:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0