Soool

Skönt att få se solen skiner när man vaknar =)
Känns härligt att veta att våren snart är här och
att vi går mot ljusare och varmare tider igen.
Snart får jag ta ut min 'darling Danny' igen också =D
Ja, den heter så Min Ford ;o)
Ska verkligen bli underbart att få starta i den och glida
iväg och höra V8 an mullra igen.
( om jag nu har råd att åka i den i år )
=(
Annars får jag väl titta på den här ute på parkeringen bara,
sätta mig i den och titta och drömma bara.
Suck =(
Jag måste ta tag i jobbsökeriet nu alltså,
det här går inte längre, jag blir galen av att vara hemma.
Men...? Vad finns det att söka...?
Nada, som jag kan ta...
Funderar på om jag ska gå nån utbildning eller nåt.
Frågan är bara VAD???
Har funderat på det men kan inte komma på nåt,
eller jo kanske...vet inte.
Ska väl höra mig för lite vad som gäller och så först.
Men då undrar jag...kan man hoppa på nåt sånt Nu??
Jaja det visar sig.
Nu ska jag göra mig klar och åka in och handla lite,
ut i solen en stund.
Ha en bra dag!

Kram kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0