Söndag

Skulle skriva här igår...men kom inte in här =(
Så det blidde inget me de då.
Nyss vakna, nästan, dusch sen in till mora till pappa.
Prästen ska komma ikväll och prata lite och så...
Vet inte vad jag ska skriva idag, saknar ord och känner
mig mest nere.
Pratade med en kusin igår som jag inte pratat med
på över 10 år säkert...fått reda på vad som hänt förstås.
Det gick bra iaf, prata säkert en halv timme nåt sånt.
Nä, ska väl dra mig in i duschen.
Kanske skriver mer sen...

Ha en bra dag!
*K R A M*


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen!

Jag tänker på er!



Du är ju välkommen hit om du vill...

Om du vill prata, röka eller va som helst!

Det hoppas jag du vet...



Du har fått en utmärkelse på min blogg =)



KRAMAR!

2009-01-18 @ 15:51:22
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej! Kul att du var och hälsa på i veckan. Hoppas att det löser sig med allt för dig och ha det så bra så hörs vi väl av nån gång.

2009-01-18 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0