Mycket tankar

Det är svårt att somna när jag lagt mig i sängen för att sova,
snurrar som en propeller och tankarna bara kommer.
Tänker på allt möjligt, mamma jättemest,
pappa, livet, vännerna...ja allt.
Jag är supertrött när jag vaknar nästa dag, känns som jag inte
sovit på en vecka. Varför blir det så, tro??

Vi ska nu börja planering inför begravning och allt
vad som hör till det... =(
Känns jobbigt nu ett tag framöver, mycket som ska fixas.
Det är inte bara ett inte.
Har ju varit med lite förut på sånt här,
så jag vet väl lite iaf...

Jobb har jag inget heller, har inte haft tid eller ork att fixa
med sånt på slutet förra året. Blev mycket med mamma
så det blev ingen ork till det.
Ser jäkligt mörkt ut med jobb, varsel överallt verkar det.
=(
Jag VILL jobba NU!!!
Ska väl försöka leta lite idag och se vad som finns...
nått måste ju finnas...

Vet inget mer att skriva just nu, det blir bara svammel det här.
Ska försöka samla mig lite, fika och åka in till
Pappa en vända...se till så han äter riktigt ;o)
Sen åka till ÖoB en vända och handla lite nödvändigheter...

Ha en bra Dag!!
KRAM på er


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tänker på dig!!

Styrke-kramar

2009-01-09 @ 00:39:47
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0