Mycket funderingar

Känner mig yr och snurrig i huvet, mycket som far runt i huvet nu.
Det är alla möjliga tankar här, ledsen mestadels för allt.
Själv så har jag varit och gjort sån där cellprovstagning 'suck' =(
Inte kul alls, för jag har fått svar att det var svårbedömt 2 ggr nu ='(
Fan säger jag bara, det är inte alls kul och jag vill inte vara med mer.
Fick samtal igår om det 2a svaret och jag bara lipa,
jag orkar fan inte med mer nu ='(
Ojojoj vad är det för fel på mig...?
Har då väl aldrig varit med om de här nånsin och jag vill fan inte mer nu.
Orkar snart inte, känns som jag skiter i allt snart.

Vill jobba, men hur mycket jobb finns det då??
NADA >(
Dåligt med slantar och räkningar som ska betalas...
Vart ska detta sluta?
Trött på lägenheten så jag kan spy på den snart,
försöker klura ut hur jag ska kunna möblera om....
Men det går ju fan inte i den här skrubben >(
Less less less på allt.
Känns som jag vill bara bort från allt, gömma mig för gott...

Försöker väl att orka, göra en massa 'måsten'
Vara än här än där...
Just nu är jag bara såå 'down' och vill bara lägga mig under
täcket resten av veckan...känns bara skit just nu.
Lättirriterad, trött och slut, blir förbannad för minsta lilla =O
Mår skit, helt jävla enkelt =(
(ursäkta mitt dåliga ordförråd)

Ska väl gå och hänga tvätt då...tänk om den kunde hänga sig själv ändå!
Ha en bra dag

!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0