Ja int vet ja då

Igår var jag ut en sväng i volvon, det var skojsigt komma ut lite.
Satt hemma före åt lite tacos, tjöta lite sen ut.
Blev lite sent innan chaffis kom, men det  var kul ändå.
Inget som var planerat alls, bara blev så.

Dagarna går en i taget, ibland går det bra, ibland går det ner.
Är väl så det är och ska vara, när man har sorg.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, känns mest neråt idag.
Är ledsen mest och saknar min mamma, förstås =(
Känner mig förvirrad, ensam och övergiven på nåt vis.
Jag är inte ensam så, men det känns så ibland ändå...
snurrigt det där.

Sms; en har tystnat från "min vän" ='(
Vet inte ett skit varför, får inga svar, och jag fattar NADA.
Konstigt...Vad trodde jag?
Jo, jag trodde väl en jävla massa... Jag är f*n dum på riktigt, så är det.
Det finns ju EN anledning till att Jag köpte mig en jänkare
För att jag ledsnat på att bli lekt med, tagen för given,
utnyttjad mm mm...
Det är JAG & Min Ford!!
Så är det, inget ska komma däremellan!
Färdigt med det.

Jag är f*n ingen leksak, inte konstigt man tappar förtroendet
för det motsatta könet, när dom beter sig så där.
Säger en massa fina saker och bla bla bla...
Plötsligt blir det bara tyst, inte ett ord mer, inte ett svar...
Inte ett skit mer *gapar stort*
Vad hände? Har det hänt nåt? Vad gjorde jag för fel?
Är det fel på mig? Var det bara en kul lek?
V A D ???
Ja, jag förstår inte ett skit av det här. Ska aldrig mer tro nåt
på sånt här. Nu ska jag bygga upp muren omkring mig igen,
starkare denna gång, den ska inte bli så enkel att riva igen.

Det är tråkigt det här, för det gjorde mig glad, det höll mig uppe,
jag kände mig fin och "någon" såg Mig.
(trodde jag iaf)
Nu vet jag inte vad jag känner mer, om jag känner nåt alls,
blir bara ledsen och jag saknar det och kan bara inte glömma så lätt.

Life sucks
( så känns det just nu )

!


Kommentarer
Postat av: Susanne

DU är någon och DU är värd att vara glad pinglan. Han var inget att ha iaf... En del gör så bara tråkigt när man råkar ut för det men så är det. Men tänk på att det ju kan ha hänt något...

Kram Susanne

2009-01-11 @ 21:19:49
URL: http://lights.weblogg.se
Postat av: Kicki

Svar till Susanne

Tänkt på det, att något hänt...frågan är bara Vad??

Får väl se vad som händer, men tråkigt är det ='(

KRAAAM gumman

2009-01-11 @ 23:02:49
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0