Du, Min Vän

Allt blev bara så tyst
Du bara försvann, utan ett ord
Sitter nu här ensam och tänker,
Tänker på Dej, bara på Dej
Kan bara inte glömma Dej

Känner mej så ensam och övergiven
Vad trodde Jag?
Kan bara inte släppa Dej ur mina tankar
Drömmer om Dej varje natt
Vaknar upp, ser Mej om...efter Dej men...
Det är tomt, tyst och kallt.

Lägger mej ner igen, kryper under täcket...
fryser...
Blundar, somnar och Där finns Du
i mina drömmar, alltid.
Varför blev Du så tyst,
Vart tog Du vägen,
Vad är det som hänt?

Säg mig vad som är fel,
säg mig vad som hänt Dig, min vän.
Säg att jag inte ska vara orolig,
Säg mig att allt är bra.
Snälla jag ber..
Jag älskar ju Dej
Precis som Du är.
Jag finns här för Dej, Min Vän!

Nu måste jag gå, ensam..
ta en annan väg jag inte hittar..
Har stannat, hittar inte ut, vilsen å yr.
Det sägs att ensam är stark..
men jag känner mig allt svagare & svagare.

Ledsen, måste gå...
Goodbye My Love
Thank You,
for Nothing!

© Skriven av Mej själv


Kommentarer
Postat av: peter

vad fint du skriver... fast det var dystert...:)

2009-01-09 @ 19:18:18
Postat av: Susanne

Länge sen vi hördes av nu gumman och mycket har hänt kan jag läsa mej till. Jag blev så ledsen när jag läst och jag skickar en styrkekram på detta sättet. Inga ord kan göra det lättare för dej men du finns i mina tankar. Kram Susanne

2009-01-10 @ 22:14:25
URL: http://lights.weblogg.se
Postat av: Sofia

Men va fint skrivet!!



KRAMAR

2009-01-11 @ 22:03:23
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Karin.

Va fint du har skrivit! Får verkligen beklaga:(!! Hoppas du finner styrka snart, å ha de så bra de går nu!! Massa kramar//karin.s

2009-01-13 @ 23:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0