Vem där...?

Många som är in och hälsar på här...Kul är det =)
Men så fåordiga ni är...Tråkigt =(
Jag har väl själv varit rätt så " tyst " av mig och inte skrivit
lika ofta här, eller hos Er i era bloggar.
Men det har ju sina orsaker att jag inte mått så bra,
och det vet ju de flesta om vad som gjort det så...
Mår väl inte så värst bra nu heller, tar en dag i taget.
Känner oro och är rastlös mestadels,
har lite för mycket att ta tag i just nu, så jag blir rastlös
och kan inte riktigt samla mig.
Vet inte riktigt Vad jag ska börja med heller,
eller Vart jag ska börja....

Idag har jag iaf varit hos pappa hela eftermiddagen,
jag har börjat operation rensning där hemma.
Måste ju börja nån gång och det måste ju göras förr eller senare,
inte lätt inte, mycket grejor är det...oj oj oj...
Det är inte bara mammas prylar, det är prylar efter min
mormor och farmor också...ja jixes.
Så nog är det ganska tur i oturen att jag inte har jobb...
just nu iaf, har väl jobb med det här så det räcker ett par
månader framåt...Phu!

Och så mitt eget på det...måste ju göra någon form av rensning
här också, på nåt vis, suck....
Nåja det blir väl nån ordning till slut, får jag hoppas.
Ska klara det, så är det bara, måste ju iaf
Även om det är tungt och jobbigt vissa stunder.
Ibland sitter jag bara här och glor, gör inget nyttigt alls,
kanske det ska vara så...Jag vet inte?
En vilopaus emellanåt...bara blir så av sig självt.
Försöker komma igen så sakta, allt går ju vidare trots allt.

Nu ska jag nog ta och slöa en stund i soffan,
linda om mej täcket, fryser lite sådär på kvällen.
Kylan kommer väl in när det blir varmare ute,
endast några minusgrader ute nu, skönt =)
Ha en bra kväll och sov gott!
Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!



Jag ska väl visa att jag inte är fåordig iaf...:-)

Ang. prylar och bråte som bör rensas & kastas bort...hujedamej...du är inte ensam i det fallet.

Ha det så bra det bara går mitt i allt...

Kram!

2009-02-05 @ 16:31:58
Postat av: Kicki

Svar till Kjelle

Tack min vän, det är såå roligt att få kommentarer =D Tack till Dig!

Ha det så bra du med Kram till Dig =)

2009-02-05 @ 19:21:25
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: bohman

Hallo! jag har åxå en djävla massa bråte att rensa efter pappa min på villavägen =( å syrran bor i pakistan så hon kan ju inte hjälpa till så mycket =P, men hon kommer hem en sväng till sommaren så vi får rensa, hadebra

2009-02-05 @ 20:26:54
Postat av: Kicki

Svar till bohman

Huga, bor hon ända där borti tok, oj oj...

Ja nog finns det bråte allt... =/



Ha det så bra du med =)

2009-02-05 @ 20:45:25
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0