Utmaning...

...från Sofia...

Om dig.
1. hur mycket är klockan just nu? 14.53
2. namn? Kicki
3. vart bor du? Bonäs
4. hur många barn vill du ha? Hmm... 
5. vill du gifta dig? Ska de va nödvändigt? 
6. har du ätit sushi? Nepp
7. favoritglass? GB
8. hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Ööh..
9. humör? Mest glad, lite retlig ibland & busig

Fyra grejjor.
1. har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha...Nepp
2. har du en hund? Nää, 2 kattor 
3. sover du helst själv eller med någon? Själv, har jag något val??
4. tror du på spöken? Andar & väsen, Japp
 
SKULLE:
1. skulle du vilja vara längre? Nepp, lång nog ändå ;o)
2. skulle du vilja väga mer? Nepp, bra som det är 
3. skulle du vilja ha sex nu? Helt klart =)
4. skulle du vilja dricka dig full nu? Ja varför inte? Fest är alltid kul =)

KAN.
1. kan du röra på öronen? Ja, vifta lite
2. kan du slicka dig på näsan? Provar... Nepp
3. kan du kolla i kors med ögonen? Japp, windoga
4. kan dina föräldrar lita på dig? Ja, det hoppas jag 
5. kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nepp, varför skulle jag det?
6. kan du va på en fest utan att dricka? Ja, det kan jag
7. kan dina vänner lita på dig? Ja, det kan dom...hoppas de gör det =)
8. kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej Fy tusan...min navel är Aja Baja!!
9. kan du suga? dammsuga? Japp & Japp ;o)
10. kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja pga beslutsångest... 

HAR.
1. har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Jo, det har hänt =( 
2. har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?  Ja =)
3. har du syskon? Nepp =( 
4. har du någonsin haft sex med någon? Japp
5. har dina föräldrar ljugit för dig? Vet inte..
6. har du varit full den här månaden? Ja.
7. har du redan tröttnat på dom här frågorna? Eeeh...
8. har du borstat tänderna den senaste timmen? Precis nyss =)
9. har du pussat någon som är fyra år äldre? Ööh...tror det?
10.har du haft sex med någon som är tre år äldre? Hmm.... Nä tror inte det.
11.har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nepp.
12.har du blivit påkommen när du har haft sex? Hmm...fundersam
13.har du haft sex med mer än tre personer? VA?
14.har du ljugit på någon fråga än då? Nej, nej!!

VEM.
1. vem älskar du? Min kära far, mamma fast hon inte är här, mina bästa vänner.
2. vem hade du senast sex med? Ööh...?
3. vem vill du bli full med?  Mina bästa vänner =D
4. vem är den bästa artisten? Hmm, just nu: LARZ KRISTERZ så klart =D
5. vem pratade du senast i telefon med? Min far =)
6. vem är snällast i världen? Hmm, Jag...?! =) Eeeh, svårt...
7. vem vill du prata med? Mina vänner =)
8. vem sov du senast med? Mig själv.
9. vem såg dig full senast? Ööh...?? Benny tror jag =/
10. vem vet allt om dig? Vännerna kanske...?
11. vem hatar du mest? Hatar ingen, men kanske ogillar...
12. vem kramade du senast? Marita & Ove =D 
13. vem kan berätta allt för dig? Mina vänner, det stannar hos mig =)

Utmanar Dig,
som känner för det!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0