Till Dej

" Lifaren "

Jag vet var LIF är i tabellen, följer allt till fullo =)
Det är spännande nu, ett getingbo...som vanligt i ett
slutskede som detta.
Och jag kan bara säga...Må bästa lag vinna Och gå vidare...
eller inte, vi är där vi är, och hamnar där vi hamnar i slutänden.
Så är det alltid.

Och vad beträffar " Vän "
Jag är vän med de flesta trevliga individer och vill inte på
något sätt göra mig ovän med någon levande själ.
Jag är den jag är och har alltid varit och jag är inte omöjlig
på något sätt...Men...
Är Du en vän skriv din mail ( det är bara Jag som ser den )
så kanske vi kan skrivas och tjöta vidare om allehanda ting ;o)
Skulle inte det vara trevligt ???
=)
Skulle iaf Jag tycka, nyfniken som jag är ;o)
Ha en trevlig helg och var rädd om Dig!
Vem Du än är...??

" puss "
;o)


Kommentarer
Postat av: Nanne

Jag har utmanat dig!

kram

2009-02-07 @ 08:49:42
URL: http://anelou.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0