Sovit dåligt

Det var svårt att somna igår, vart lite ledsen, kommer över en ibland.
Saknar mamma, hade hellre viljat haft henne i livet,
än alla dessa prylar ='(
Jobbigt ibland, kommer över en rätt som det är, och ibland
går det bra nån dag, ska väl vara så antar jag.
Eller...det Är väl så.

Nu sitter jag här och försöker vakna med en kopp kaffe,
tittar ut och det är mulet, men uppehåll iaf och ca 4 minus.
Ska väl in i duschen snart sen åka in till pappa igen,
och fortsätta i allt plockande...suck.
Tisdag idag, när jag öppnade mina blå imorse funderade jag
på vad det var för dag...kändes som det var helg =/
Var helt vimsig i huvet.
Ska kanske hämta lite banan kartonger idag, så det finns
att packa i hos pappa.

Hoppas ni får en bra dag, ska fixa lite nu, sen åka iväg.

* KRAM *




Kommentarer
Postat av: Nanne

Jag vet vad du går igenom. Både i känslorna och i det praktiska typ plocka bland din mammas saker/kläder. Det tyckte jag var enormt jobbigt att göra efter Rose-Marie. Jag hade Lisso till hjälp då, så det gick ju bra ändå. Men känslan av overklighet finns ju där hela tiden. Likaså den tunga sorgen och saknaden.

Tänker på dig vännen!

Varma styrke/tröstkramar

2009-02-24 @ 13:22:43
URL: http://anelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0