Solen skiner =D

Men så fint det var att öppna sina blå imorse och få se SOOLEN
Vad härligt, och en klarblå himmel, det är så fint. =D
Är verkligen våren på väg? Hoppas det, för nu längtar vi väl alla
efter solen och värmen, efter den här kalla mörka vintern.
Nu borde det väl bli en fin sommar när vi haft så kallt och
så mycket snö i vinter? Hoppas ju det så jag får bruk för
min kära bil jag köpt =)
Alltså " ta av locket " lite oftare än förra sommar'n ;o)
Hihii.
( ta av locket = fälla ner cabben - taket )
för den som inte vet ;o)

Jahapp, ikväll så blir det hockey, mat och god dricka =)
Sista matchen nu, sen blir det play off...sucka...
Men men, det är väl så det är nu, bara att kämpa vidare.
Och må bästa lag vinna detta =)
Ska väl ta mig ut en liten stund och lapa lite sol tror jag.
Sen är det dax för dusch och fix inför kvällen.
HEJJA MORA!!

Och så är det ju fredag också, skönt nu är det bara 3 dagars
vasaloppshelvete kvar, SEN så blir det lugnt i Mora igen =)
Det är alltid lika skönt när skiten är över och alla skidtokar
åker härifrån, så VI Morabor får åka vart vi vill och komma fram
där VI vill åka!
Tur att eländet bara är EN gång per år!!!

Nu ska jag fika och grejsa lite.
Önskar er alla en skön, fin och mysig helg!
♥ KRAMAR ♥

Weekend MySpace Comments and Graphics

Comments - Graphics - Layouts - Photobucket

Följ min blogg med bloglovin


Kommentarer
Postat av: Perra

Åfan, nytt utseende! Det blev bra.

2009-02-27 @ 22:32:29
Postat av: Marita

Shit va fint du har gjort på din sida.. =)

Skön seger igår...helt otroligt 11-1...hehe

puss o kram vännen

2009-02-28 @ 10:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0