Sol & vitaminer =)

Varit in till mora en sväng idag, först till pappa en sväng,
sen var jag på badhuset och solade =)
Sååå skönt det var, måste börja gå där nu och få lite ny
energi och lite B - vitaminer, som det står att man får av
dom nya solarierna dom har där.
När jag kom hem blev det en tallrik med jordgubbskräm
( som innehåller c - vitaminer ) , banan och mjölk.
Det var gott gott, så nu känns det ganska så skönt efteråt,
ska snart ta en varm skön dusch också.
Då känns det nog lite bättre för jag började frysa nu efter
solningen, brukar bli lite kyligt efter det.
Ska väl börja bearbeta min lekamen
inför beach 2009 nu då ;o)
Nåt måste man ju ha för sig, ska väl försöka ta mej iväg
en tur imorrn på dagen med mina stavar också...
Blivit lite dåligt med det på sistone ( skäms ) men men
lika bra att komma igång redan nu med allt som jag inte
haft ork och lust med på slutet.
Skönt ut och gå och rensa hjärnan lite ibland,
det behövs emellanåt och speciellt nu efter allt som varit.
Ha en skön kväll!

Var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0