Skön promenad =)

Tog mina stavar och stava iväg på en lååång skön promenad =)
Några plusgrader och solen började titta fram, härligt.
Jag var ute och stavade lite över en timme, det var så skönt
så jag ville inte gå in när jag kom hem.
Stog och filosoferade lite här nedanför och pustade lite,
kisade mot solen och den värmde så skönt =)
Känns vår - igt ute nu, det är plusgrader och det droppar från taken.
Kändes som jag skulle plocka ut ute möblerna och sätta mig
där och glo lite på trafiken...men...Nä, lite för tidigt för det ännu, hmm.
Men jag längtar så tills dom ska ut och snön smält bort...

Ätit nyss, blev spagetti och stekt lök och korv, så nu blev jag
lite pömsig, tror jag ska lägga mig i soffan en stund och ta en
power nap =)
Lite soff - häng är ju aldrig fel, måste få igen lite krafter känner jag.
Ska slå på tv: n så det är nånting som " pratar "
somnar så gott då ;o)

Hej en stund...
ZZzzznark


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh va skönt med en promenad!

Kan inte vi gå tillsammans nåndag??

Har du tid? Jag har ju tänkt att jag iaf ska gå o hämta barnen på dagis, men det är ju sååå trist att gå själv tycker jag......

Annars vill&kan jag gärna gå på kvällen, så är jag barnfri.... KRAM på dig.

2009-02-25 @ 23:02:21
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0