Skön promenad idag

Tog mig en skön promenad idag i solen, det var endast
en par 3 minusgrader och solen värmde såå skönt =)
Kändes skönt att vara ute, kändes som vår idag.
Det har kommit skaplig med snö också, så det är jättefint
när snön glittrar i solskenet.
Tog några bilder när jag ändå var ute, bara med mobilen
men tror dom vart ganska bra iaf =)

 

 
( klickbara bilder för att se dom större )

Jag gick efter vägen in mot Mora först, sen tog jag av och gick
vägen innanför stora vägen, och ner mot båthamnen.
Det var så skönt och jag blev alldeles genomsvettig,
solen värmer på rätt bra nu, när den väl är framme ;o)

Första bilden tog jag från stranden, andra är ut mot Orsasjön,
tredje & fjärde är från stranden det man ser är slogboden
och omklädningsrum för " påjkär å kullur "
;o)

Mera sånna här dagar vill jag ha nu, det riktigt känns
att benen börjar bli fulla med spring =)
hihii...

Ha en skön kväll!!

♥ KRAM ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0