Skön dag ändå

Trots kylan så var det ganska så skönt och va ute ändå,
det finns ju kläder att dra på sig ;o)
Varit till pappa en sväng, ätit med han sen en sväng till
stugan och titta till lite.
Sen drog jag iväg ner på badhuset och solade igen,
kände jag behövde både energi och värme idag =)
3e gången jag sola nu, det är skönt som bara den...efteråt iaf.
Sen när jag kom hem så gick jag en promenad också,
lika bra när jag ändå var påklädd och ute ;o)
Skönt det också, men det bet i ordentligt i kinderna.
Var iaf liiiite liiiite varmare då jag kom hem endast 11 minus,
jämfört med i morse då var det över 20 minus.
Nu har jag ätit lite mera och nu blev jag såå trötter i ögonen,
tror jag lägger mej i soffan en stund under filten ;o)

Vad har Du haft för dig idag??

Ha en fortsatt bra kväll =)

* KRAM *




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0