Skåpstädning

Hmm råkade öppna ett av köksskåpen som jag inte öppnat
på läääänge....å jixes i min lilla låda ( skåp ) som där såg ut =(
Proppat med gamla papper och skit, som jag bara knölat in...
Så det blev en skåprensning där + ett till som det var en massa
strunt i, skönt nu blev det gjort också =)
På tiden...ska låna en sån däringa dokumentförstörare,
och mala papper i morgon...kan ju vara bra eftersom det
är mycket gamla bankpapper + annat skit som ingen har
nåt med att göra =p
Sen ska jag sätta mej och försöka få in det som ska vara
kvar, i pärmar och få det i ordning.
Här har varit stans kaos och jag har bara mökat in papper
hit och dit, ingen ordning alls...phu...
Tar ju sin lilla tid sånt också och sortera i ordning.
Ska nog kanske göra det i veckan om jag finner nån lust i det.

Känner mig rätt stressad just nu, har så himla mycket att ta tag i,
både här och hos pappa och i stugan...Jag får väl jobba dygnet runt
om jag ska få rensat överallt...kommer jag att orka - hinna med allt??
Ja, det blir en senare fråga, får väl se vad man orkar med.
Själv är man också, ja, förutom pappa då, men jag har ju
inga syskon...så det här blir jobbigt det.
Moster ska nog hjälpa mig nån dag iaf, skönt det, för då
kanske hon vill ha nå kläder från mamma, så jag slipper
slänga allt. Jag kan ju inte ha allt, var ska det få plats???
*S*
Mina små garderober är redan proppade med kläder och
annan bröte, så där finns inte plats för en smula ens =/
Suck....

Nåja det blir väl nån råd med det, ska vi se.
Så länge vi får vara friska och har ork så ska det nog gå.
Nä, nu tror jag att jag ska gå ut och se om jag hittar nån
bil under all snö, som bokstavligen VRÄKT ner idag.
Sen ska jag slänga sopor också, blev nån kasse här efter
skåpstädningen, hehe...
Blir packåsna ut och ner till kontainern och pulsa förstås,
för ingen har väl varit ute och skottat heller, då jag varit inne
hela dagen =/
Pust...så jag får väl skotta också antar jag >(

Ha en trevlig kväll!
( tack, det ska jag ha )
;o)
Hej hå, ut jag gå - - - > >


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0