Pust och kväller...

Varit in till Mora idag, det gick hur bra som helst att åka över
selja, skönt inga köer alls, bara att brumma på ;o)
Först var jag in till FMMA och putsa fönster, på utsidan,
skitigt som f*n efter några som sprutat coca cola på fönstren.
Onödigt och bortkastat, ska man inte dricka sånt??
Nåväl, jag tog hett vatten och diskmedel så det blev
kanonfint och blankt =)
Sen bar det iväg in till pappa och plocka i mammas
prylar, oj oj oj...kommer ta tid det här =/
Varken jag eller pappa har sett alla grejor hon haft / gömt
undan och sparat...det är inte lite prylar heller...
Vad ska man göra med allt???
=(
Jag blir totalt yr i huvet av allt som kommer fram när man
väl börjar rota i allt. Fick med mig 2 stora kassar med saker
hem idag...Jag får lov få mig ett hus snart, annars får jag
inte plats här =/

Nääe, nu är jag så trött i huvet så jag vet inte vad jag ska skriva,
blir nog läggdax ganska snart känner jag.
Ska väl ner imorrn också, och fortsätta rota, kasta och spara...
Ja vad jag sparar...? Ja, sånt som är nåt värt, som smycken iaf.
Än så länge, sen blir det kläder, kläder och åter kläder...
Suck...

Gonatt, sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0