Ny dag..

Halvmulet idag ca 2 plus ute och tö.
Igårkväll snöa det igen, massor, jag blev så less.
Men det vart nog inte så mycket och länge iaf, tur det.
Blev inte så mycket gjort igår, promenaden gjorde mig så trött,
men det var ändå skönt.
Tog en power nap på soffan på eftermiddagen,
men jag blev bara tröttare och fick nån form av migränanfall =(
Mådde pyton och fick stans huvudvärk fram på kvällen,
usch, det var lite otäckt. Jag brukar inte ha ont i huvet så ofta,
men igår kändes det som huvet skulle gå i tusen bitar =(
Men idag är det bättre, lite trött i kroppen är jag,
kanske är nån snuva på g eller nåt annat skit.
Det visar sig.

Nåväl idag är en Ny dag och jag har inget planerat ännu.
Ska in i duschen iaf, sen får jag se vad som faller mig in.
Ska nog kanske in till Mora en vända och kanske sola
på badhuset senare. Först ska jag nog ut till stugan och vara
nyfiken, för pappa och hans kompis håller på att installera
en luftvärmepump där. Måste ju dit och se hur det ser ut.
Sen blir det väl bara hem och slappa eller nåt,
ska nog vila mig ikväll också inför morgondagen ;o)
Imorrn blir det ju hockey, mat och dricka =)
Det ska bli riktigt skoj att få göra en sån grej och släppa
loss riktigt en stund =)

Nähepp nu ska jag hopp i duschen sen ska jag ge mig
iväg ut och åka lite. Det börjar ljusna upp ute nu,
kanske solen tittar fram idag också, skönt.
Ha en bra dag,
ska jag ha ;o)

♥ KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0