Nu börjar det >(

Nu är det färdigt med det, nu åker jag INTE in till Mora mer än
nödvändigt på en HEL vecka >( *morra*
Nu kommer dom...skidtöntarna som ska åka de där vansinnet
till vasalopp *grrrr*
Jag var in till Mora nyss för att ta ut pengar och handla,
tänkte jag gör det idag, för imorrn går det väl inte komma in på Mora.
HA sikken blås jag åkte på, det har redan börjat hopa sig med bilar
och folk överallt....TOTALT jäkla vansinne, kaos i trafiken överallt.
Köer, köer och åter köer...och hur kör folk egentligen?
Har dom tappat huvet hemma på kudden, eller??
Verkar så iaf, på en del...tittar åt ett håll, kör åt ett annat,
blinkar ALDRIG och tvärnitar mitt framför näbben på en.
HALLÅÅÅ!! Vi har trafikregler även i Mora, så det så!
Tror dom att dom kommit till ingenmansland, eller???
Nej fy för böveln, vad jag hatar det här vansinnet,
Ja det gör jag...USCH, TVI, SPOTT & FRÄS >(

Nu går jag och gör nåt att äta...
Sen ska jag mysa i min nya soffa iaf =D
Se om det är nåt kul på tv ikväll.
Ha en bra kväll
KRAM




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kunde inte sagt det bättre själv :)

Hatar verkligen denna vecka.... morr

Åk skidor i Sälen istället.........



Ha en bra helg.

Kram på dig

2009-02-20 @ 21:36:17
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0