Minus 20 grader

Nu är det skönt att ha tak över huvudet och ett varmt täcke att
krypa under och ligga i soffan och slappa.
Just i detta nu är det minus 20 grader ute =/ usch och fy.
Skönt man kan vara inne i värmen just nu.

I lördags kväll hade jag pappa & Mr X på besök jag bjöd på
mat för Mr X hjälpt mig med bilen innan och då tyckte jag
att pappa kunde komma och äta också.
Skönt för han att komma bort en stund och se något annat
och prata lite strunt. Han såg då inte ut att vantrivas iaf...
pappa, alltså =)
Sen han for så gick jag och X till en kompis som var i garaget
och dona med sin 745a, han hade blivit påkörd med släpet
bakom, så dragkroken var helt invikt ibak.
Och han fick lov kapa bort den mm mm...
Alltid lite skoj med garagekvällar ;o)
Kan ju sluta hur som helst....ibland....men skoj var det.
Lite bilder från det kommer här då´ra
( mig = teaterapa...eller? )

 
 
 
 

...som sagt kan sluta hur som helst...
Med lite öl, grogg, cider vad man nu önskar vicka i sig ;o)
Lite kul ska man väl ha ibland också.

Backar en liten tid tillbaka då jag skulle på Larz Kristerz
den 27e december, lite mer seriös kanske

 

Dessa är tagna med min mobil och jag har några i kameran
som jag ännu inte lagt in i datorn, men dom kommer väl sen.

Den 29e december bar det av till Mariestad på hockey,
några bussar blev vi iaf och en bunt glada röd / vit / gröna
partyglada resenärer =)

 

Blev lite 'krigsmålning' på några också ;o)

 

...man har inte roligare än man gör sig =D



...men glada var vi...både dit och hem, somliga iaf ;o)

Nyår fick jag följa med en vända på skoter till rädbjörka,
det var trevligt också med folk och raketer och nyårsdricka =)
Tog lite på raketlådan dom köpt och det var ingen liten sak inte...
Försökte ta på raketerna också, men det blev som det blev det...

 
 


...en liten mysig eld ute att värma sig vid fanns också...
mysigt är det =)

Kommer väl mera nån gång när jag får ork till,
fick bara sån lust att lägga in lite nu.
Blir väl inte så ofta jag har nåt att skriva om...men jag kommer
väl så sakta tillbaka nu, lite till och från,
från allt sorgligt som varit.
Hoppas att det är nog nu ett tag, med elände bara.
Ha en fortsatt trevlig vecka, hörs!

*KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0