Måndag

Vaknar upp och får se solen skiner från en klarblå himmel =)
Då blir man lite gladare och får lite energi igen.
Skönt att det börjar gå mot vår och dagarna blir längre,
härligt =)
Kom att fundera på Forden endast ca 2 månader kvar nu,
sen ska den UT, oj vad jag längtar.
Går fort nu bara det där jävlans vasaloppet har varit >(
Hatar det nåt så kopiöst och bara en massa galna
skidåkare som springer runt med stavar och skidor,
som pekar än hit och än dit USCH!!!
Och inte nog med hur mycket avgaser det blir,
bussar och bilar bara står och SPYR ut avgaser
EN HEL VECKA!!
Fy satan, och det ska vara bra för miljön...??
HA!
Vilket skämt, Vi som åker " finbilar " amerikanare, eller
raggarbilar, om man så vill säga...
Vi får fanimej inte ha EN enda cruising här i mora...
för det blir för mycket avgaser och stökigt med bilar och folk
>( morrr
Ja jävlar i havet, och dårar på land...säger jag bara.
Nä vasaloppet är ju sport, då går det minsann skitbra.
Ja, bra för kommunen kanske...men det gynnar inte mej ett
skit alls. Den veckan det är det där vansinnet då håller
jag mej undan från mora hela veckan.
Jag åker till orsa om jag ska ha nåt, vägrar åka in i mora
den veckan, går ju inte komma fram nånstans.
Nääe bojkotta de där skiten, eller dra de där jävla spåret
åt nåt annat håll, eller sätt målet vid mora parken.
Stänga av halva stan för det där eländet, usch, usch och åter
usch!!!!
Nä fy tusan, skönt när det är över, då blir det iaf lugnt.

Näe nu ska jag in i duschen, sen ska jag bannemej UT
i solen och promenera och sola näbben!
Vad har Du för dig idag?

Ha en bra dag i solen
=)


Kommentarer
Postat av: Marita

Hej vännen!

Jag hatar oxå vasaloppet...usch..fyyy o blääääää!!!

Vill ha vår, sommar typ...nuuu!!!!!!!!!



Puss o Kram

2009-02-09 @ 11:59:11
Postat av: Kjelle

Hej vännen!



Bra rutet!

Jag instämmer i varenda stavelse..Grrr!

Uncer Vasaloppsveckan visar jag ej heller mitt fula tryne i Mora Centrum, handlar på ICA Siljan i Hånåkni och som tur är jobbar på rätt sida stan...hehe..:-)

Miljömupparna kan ta sig dalen...dubbelmoral & hyckleri kallas det i min värld.

Mummel & fnyys....Hrfff!

Hoppas du får en skön dag ute i friska luften...själv ska man ju knega kvällspass...bläää.



Kram på dig!

2009-02-09 @ 12:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0