Lite plockande...

Åkte en sväng till stugan och kikade lite, skottat av snö
från husvagnen och plockat lite inne...fast jag inte skulle =/
När man väl börjar titta i nåt så går det inte att sluta av
ren nyfikenhet, hihii...mycket saker man inte har en susning
om vart dom kommer från och aldrig sett heller.
Ja jixes säger jag bara...
Nu blir det inget mer plockande på några dagar iaf,
imorrn ska jag ju käka, dricka gott och se på hockey i FMMA.
Skall bli riktigt kul och göra något annat en gång,
skönt och sätta sig vid dukat bord och beställa vad man nu önskar =)
På lördag blir det ju Larz Kristerz på torget nere på Mora,
då ska man ju dit så klart...om man är pigg och vaken *S*
Söndagen blir det eventuellt att följa med på en skotertur
och kolla på idiottokigavasalöpare och grilla nån
korvusling. Får väl se hur jag gör med det...

Har en liten lust att sätta mig och peta lite i photoshop just nu,
känner för att göra nånting nytt på min blogg, har ju haft det så
här ett bra tag nu. Tänkte ju jag skulle grejsa till något fint
till jul, men det blev ju inte så =(
Ska väl se om jag hittar lusten nånstans här i röran ;o)
men bara man väl har börjat peta lite så brukar man inte kunna sluta.
Har nån liten bild i huvet hur jag ska göra, får väl se om det blir nåt bra.

Scannern skulle jag ha kopplat in också...men jag har inte en enda
USB ledig i burken =(
Krångligt och bökigt att möka sig in där bakom och byta kontakter
stup i ett, jag skulle köpt en USB - hub med 4 uttag till.
Då hade det funkat, men har inte kommit iväg att köpa nån än.
Sen har jag ju inte så mycket slantar nu heller, nu får jag knapra
på naglarna snart...mätta mun efter plånboken, räkningar först.

Nä, här sitter jag och svamlar...ska dra igång photoshop nu
få se om jag får till nånting =)
Ha en bra kväll!
=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0