Lite paus

Idag tar jag en paus från allt plockande, jag känner mig helt slut.
Tar på krafterna det här känner jag, vet inte hur jag ska orka.
Men det måste ju gå, det är bara det att det är så himla mycket
prylar överallt, så jag blir alldeles snurrig i huvet.
Jobbigt för pappa också, och oron i mig för hur Han ska orka,
maler på så jag tappar energi.
Jag måste ju vara stark för oss båda, och jag känner mig
stressad.
Nä, en paus i allt det här tar jag idag, så jag inte trillar av pinn...

Mulet idag, plus - minus 0 grader, skönt.
Men jag hörde nåt om mer snö...imorrn >(
F*n räcker det inte nu?? Snöhögarna här ute är ju så höga
så man ser knappt vägen, när man står på backen =/
Nåja, vräk ner bara...så det blir VÅR nån gång.
För det är väl så att det måste ner nu, för att det ska bli vår sen =)

Tror jag ska klä på mig och ta mina stavar och gå en
lååång promenad, få lite luft och rensa huvet lite.
Så får det bli idag, en dag med inga planer bara vara, en stund.
Vad ska Du göra idag???

Önskar Er en bra dag,
Och Var rädd om Er!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag ska också ta mej ut en stund, men nån lååång prommis blir det inte :( det klarar inte mina anstängda luftvägar av. Sen ska jag sova ZzZzZzZzzz....



Jag känner så med dej gumman och du gör alldeles rätt i att ta en paus. Du behöver ta hand om dej själv också.



KRAM

2009-02-25 @ 11:11:54
URL: http://lights.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0