Längtar & längtar...

Tog en liten lång sovmorgon idag, vakna vid 10, gjorde kaffe,
sen blev det datorn en stund...
Smurfa runt lite på YouTube och suktade lite i V8or och dylikt =)
Hittade en lika bil som min, Ford Galaxie 500 -66a,
men skicket var väl inte så värst bra, som min...
Men ganska fräsigt ändå... =)



Nåväl, gottade mig också i en del fina låtar förstås och längtar
ännu mer efter våren och sista april, då får jag köra ut min " darling "
från sin vinterförvaring igen =)
Oooh vad jag längtar till att få sätta i nyckeln och brumma igång
V8an och glida iväg UT i det fria igen....
Hoppas bara den vill starta =/...har inte provat ännu.
Kanske ska göra det efter vasaloppet, ner och pyssla lite med den.
Härligt, snart så ;o)



Härligt med musik, gör gott i själen det =)



Nu ska jag fortsätta med mitt, städar lite hemma idag..

KRAM ha en bra dag,
så länge!
=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0