Knepigt väder

Jaha, igår var det nästan vårväder varmt och nästan takdropp,
Idag minus 20 grader =/ FYY tusan vad kallt.
Idag ska jag in till mora till pappa en vända så det blir ingen
promenad nu iaf, får se senare när jag kommer tillbaka.
Solen skiner iaf från en klarblå himmel idag med,
gött det =)
En tanke slog mig igår hoppas det blir över 20 minus
till vasaloppet haha, då kör dom väl inte, eller???
Fast det gör dom väl ändå, råpuckon.

Idag är jag trött som ett as, svårt att somna inatt =(
Fullmåne så klart...jäkla gubbafan som ska hålla mig vaken >(
Suck....
Skulle kunna sova hela dagen idag känns det som,
men nu måste jag snart iväg, så det blir inget med det.
Och imorrn får jag äntligen gå på hockey igen =D
Har varit uppehåll nu rätt länge, 1 ½ vecka tror jag,
nån kupp av nå slag.
Man får fanimej abstinens av att inte få gå på hockey,
skrika och tjoa och ha roligt, som vi alltid har.
Det är otroligt bra terapi att få gå på hockey,
det är ju roligt och spännande =)
Vi har Västerås hemma imorrn, nu jäklar gäller det alltså.
Börjar bli tufft nu på slutet, spännande som bara den...
som vanligt så här på slutet =)

Ha en bra dag!
=)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Dom där skidtöntarna / sportfånarna kör väl vasaloppet ändå, hur kallt det än är?!

Tror du inte?!

Nä fy, jag håller mig då inne när det är så här onödigt kallt.

Längtar till våren nu! Vill köra mc :)

Ha de så bra! Kramar

2009-02-11 @ 09:50:14
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0