Innedag

Idag har jag bara varit inne...än så länge...minus 25 grader
när jag gick upp efter 9, då tänkte jag näääe jag håller mig
inne idag. Då har jag pysslat lite istället, dammsugit och
ägnat nån timme åt att stryka skjortor...phu...
Det  var ju inte en skjorta det inte, dom jag hitta hemma
hos mor o far. Men nu är dom iaf strukna och jag blev så
trött på dom så jag ska ingen ha =(
Tror inte jag kommer använda dom ändå, en ska jag ha kvar,
men de andra får pappa ta.
Dom är ändå för stora för lilla mig, jag ska ju inte tälta precis =/

Men nu är det klart och nu fick jag plötslig lust att åka en sväng,
ska nog handla lite tror jag. Blev så sugen på mandariner
så jag måste åka och se om det finns några goda.
Ska vara sånna med tjockt skal som nästan är lite löst,
INTE sånna småknattar med hårt skal på, dom är inte goda >(
Måste iaf ut en sväng och titta lite...

Blev vinst för Mora igår också, men det satt långt inne det...
Ledde först med 4 - 1 till 3e sen tappa dom taget och VIKarna
bara skotta in mål >(
Jixes...men sen så blev det fart igen till 5 - 5 och förlängning
och straff och sudden på det, så vi fick 6 - 5 ledning
och 2 poäng =)
Bättre det än inga alls...
Hoppas nu det går våran väg i växjö på fredag också *nervös* =/
Måste bara!
Jag ska då sitta här på helspänn och kolla resultaten vid datorn,
som jag brukar göra...

Vad har Du haft för dig idag??

Ha en bra kväll!
Tjingeling
=)


Kommentarer
Postat av: Kjelle

Hmm...precis min åsikt ang. mandarinerna...eller clementiner eller what the f**k dom heter alla.

Skalet ska vara löst...tjockt och bara att pilla lite så ramlar det av!

Inte dom små stenhårda som närmast kan jämföras med biljardbollar..:-(...huuuuga!

Fattar inte att sånt går att sälja...



Ha en underbart skön helg//

Kram Kjelle

2009-02-13 @ 12:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0