Fredagen gick...

...och det blev lördag...plötsligt =/
Jag fick ( mot min vilja ) knöla mig in till Mora ändå igår.
Först käka lite med pappa =) gott, gott...
Sen hem dit och bädda rent i sängen åt han,
sen ränna runt lite på stan också i lite ärenden tillsammans
med pappa, trevligt... =) förstås.
Han saknar ju sällskap min kära far, tycker synd om han ='(
Men, men...det får lov att gå, vi kör på så länge vi har ork, han och jag.

Jag tog en " rövare " faktiskt, åkte från mig vid 11 in till Mora,
jag tänkte prova iaf. Kom till strandens skola, KÖÖ så klart.
Jahapp, och jag svor ve och förbannelse över detta vansinne
som just börjat " grrrrr " >(
Jag fattar det bara inte alltså, EN HEL JÄVLA VECKA
ska eländet hålla på....
FY TUSAN ja jag kan bara inte låta bli och svära över detta
vansinne....ursäkta mig, men VI DÅ med våra fina
Entusiastfordon kalla det raggarbilar om man så vill...
VARFÖR i hela fridens namn får VI Inte ha en cruising i stan??
 EN ENDA KVÄLL???
När detta vansinne får hålla på en HEL VECKA???
Nää det blir för stökigt och för mycket avgaser.....?????
PHÖÖÖH!!!
Say no more, say no more...!!!!!!!

Nåväl, efter jag varit till lilla pappsen och grejat med diverse
sysslor, åkte jag och solade på badhuset, det var väldans nice det =)
Sen hem och hopp i duschen efter det, skööönt.
Tvätt, disk och matlagning sedan...Ja, det är lätt att få dagarna att gå
...ibland...
Seeen en sköön stund i min FINA NYA soffa på det =D
GÖTT och med en cider i näven också,
inte helt fel det ;o)
Måste ju prova om det går att få i sig cider i den också...
haha...

Nä, nu tror jag att jag hörde täcket ropa på mej ;o)
Ska väl gå och göra det och kuddarna sällskap
=)
Sov gott och hoppas på en god natts sömn!

* KRAMIS *




Kommentarer
Postat av: Sol madda

Fyy för vasaloppet ! vi i venjan är glada över att dom inte följde efter gustav vasa till fullo, då hadde vi haft en kontroll här i venjan. bläää

Tur man bor i venjan så man slipper trängseln. känns nästan som att komma ner till sthlm. haha



Trevlig helg vännen !

Kram från oss

2009-02-21 @ 12:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0