Fredag 13e

Sovit lite för länge idag, huvudvärk när jag vakna, men nu
är den borta, skönt! =)
Har vickat i mig några koppar kaffe och nu ska jag klä mig
och åka in och sola på badhuset, handla lite och sen hem.
Fint väder idag också solen skiner så fint, det är endast 15 minus,
hoppas kylan ger sig snart. Inget kul när det är så kallt,
vill ogärna gå ut då. Nu får det bli VÅR tycker jag,
nu är jag trött på den här kylan.

Vad händer i helgen då??
Själv ska jag nog bara ta det lugnt tror jag, ska försöka fixa
med datorn. Skulle behöva köra en formatering och rensa
totalt, den börjar bli lite seg och konstig.
Tur jag har en extra hårddisk bredvid som jag kan lägga över
sånt jag vill ha kvar på..
Orka köra in allt på cd skivor har ju hur mycket som helst
i datorn...massor med musik blandat, foton och bilder mm mm...
Mycket skit också man samlar på sig och sparar...kan ju va bra å ha ;)
Nä rensat hela skiten skulle jag gjort, sen har jag fått låna
en scanner som jag ska se om jag får igång på nåt vis.
Skulle va så kul att få in gamla bilder man har i album och så.
Jaja, drömma kan jag ju göra hehe...lär väl inte få lust
när kvällen kommer ändå så.
Tar ju sin lilla tid och formatera datorn, lägga in program
och sånt man ska ha...uj uj...

Nä nu ska jag klä på mig och iväg.
Ha en bra fredag Och
Var rädd om Er!

Puss & Kram
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0