14 e februari

Alla ♥ dag
Vemod och sorg i mitt ♥ har jag idag ( som säkert många andra )
Men mina kära vänner tänker jag alltid på och Min käre Far, så klart.
Men speciellt idag, en så speciell dag då vi alla har någon kär
vän, käresta, föräldrar eller vad man nu vill ägna sitt ♥ till.
Jag saknar Min kära mamma oerhört mycket speciellt idag,
lilla, goa, älskade lilla mamma ='(
Jag har drömt konstigt dom senaste nätterna, mamma har " pratat "
med mig i drömmarna, förstår inte varför jag drömmer så...?
Jag har oro i kroppen och känner mig nervös för allt,
vet inte vad det är, riktigt.
Det är väl att jag saknar mamma så mycket, jag har nog inte
riktigt fattat " än " att hon inte är här mer, tror inte det...
Eller också Vill jag inte fatta det, accepterar inte detta tror jag.
Nåt är det iaf. Vill bara att min mamma ska vara hemma där,
när jag kommer hem...stå där väntandes med sina varma kramar
och välkomna mej, som hon alltid brukade göra.
Men, men.... ='(

Till Er kära läsare & vänner ägnar jag en fortsatt fin & trevlig kväll
på Alla ♥ dag

Valentines Day MySpace Comments and Graphics

♥♥♥

Tog lite kort idag då jag var ut till stugan en vända och hälsa på
lille pappsen, skulle bara prova och se hur det blev.
Det var så fina istappar som hängde från taket ner över
fönstret, och jag bara måste bevara den fina vyn jag fick se.
Det finns ju sånna ljus slingor man kan köpa och hänga under
taket sådär, men vadå???
Naturen kan ju själv =) se bara...

 

( klicka på bilderna för att se dem större )

En bild jag också vill dela med mig av är då vi hade minnesstund
i andreasgården efter gudstjänsten vid mammas begravning.
Vi gjorde i ordning ett litet bord med en fin bild på mamma,
hennes lilla " skyddsängel i glas " och ett ljus på ett bord där.
Fotot på mamma hade vi även på kistan i kapellet,
 och den lilla blå ängeln i glas, hade mamma alltid vid sin säng
på ett litet nattduksbord.
Den skulle vaka över henne, sa hon =)



♥ Älskar Dej för alltid, lilla mamma ♥
Saknar Dej såå ='(

Och så en bild jag tog bara på prov, en bild på mej inte alls
så gammal, vet inte nån årgång alls...men ska väl se om jag
kan ta reda på det, nån gång =)
Ett litet skolfoto på mej som mamma hade bredvid ängeln
på nattduksbordet, alltid...lite sött faktiskt.
Ja inte jag då kanske, men att mamma hade den där, jämt.
Rörande, tycker jag. Men jag var ju alltid deras " lilla gumma " ;o)

 

Det till vänster är taget i vanlig färg, den till höger i sepia,
bara för att prova =)
Det är min handstil också, hihii,
i unga år då, förstås ;o)

Thats It 4 today.
Ha en fortsatt mysig kväll på Alla ♥ dag!

* ~ ♥ ~ * Varmaste Kramar från lilla Mej * ~ ♥ ~ *

=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0